Trends

Glamping at the lake

Gezellig dineren midden in de natuur en overnachten in een tipi naast het meer? Het kan.
Het romantische pop-up concept “Dinner on the Lake” is dit jaar al aan z’n vijfde editie toe.

<CR:core_head_title />

De organisatoren hebben het hele gebeuren ietwat aangepast aan de huidige maatregelen, en dit in de vorm van een “floating table”, die moet zorgen voor een intieme ervaring, met maximum 24 personen per diner.
Na het tafelen kan je wegdromen in een feeërieke glamping tipi aan de rand van het water. ’s Morgens zorgt een heerlijk ontbijt voor de perfecte afsluiter. ‘Glamping at the Lake’ biedt de ideale accommodatie in eigen land om even te ontsnappen van de dagdagelijkse drukte.

Van een originele ‘staycation’ gesproken!

Meer info op dinneronthelake.com


Waarom victor?

  • Zorgeloos (ver)bouwen met een doordachte planning en heldere prijsafspraken.
  • Onze aanpak wordt getekend door een persoonlijke touch.
  • Elk project begint met een gesprek waarin onze bouwadviseurs luisteren naar je wensen en advies geven op maat.
  • Ons uiteindelijke doel is een ontwerp realiseren waarin jouw visie centraal staat en je maximaal comfort ervaart.

Lees verder

Ontwerptalent van eigen bodem
Trends

Ontwerptalent van eigen bodem

België telt heel wat getalenteerde modeontwerpers, gegeerd in binnen- en buitenland.

Nu lezen
Hannes Coudenys, vlogger en digital creative, aan het woord
Trends

Hannes Coudenys, vlogger en digital creative, aan het woord

“Ik ben een echte early adopter en hou ervan om uit te testen hoe nieuwe technologieën mijn leven kunnen verbeteren." HANNES COUDENYS Vlogger en digital creative | Het brein achter ‘Ugly Belgian Houses’ en creative agency Hurae

Nu lezen
Download gratis magazine 2021

Download ons nieuw magazine

Ontdek hier het nieuwe victor-magazine en laat je inspireren.

Download gratis magazine 2021

© 2021 Victor is een merk van de Camino group