Trends

Glamping at the lake

Gezellig dineren midden in de natuur en overnachten in een tipi naast het meer? Het kan.
Het romantische pop-up concept “Dinner on the Lake” is dit jaar al aan z’n vijfde editie toe.

<CR:core_head_title />

De organisatoren hebben het hele gebeuren ietwat aangepast aan de huidige maatregelen, en dit in de vorm van een “floating table”, die moet zorgen voor een intieme ervaring, met maximum 24 personen per diner.
Na het tafelen kan je wegdromen in een feeërieke glamping tipi aan de rand van het water. ’s Morgens zorgt een heerlijk ontbijt voor de perfecte afsluiter. ‘Glamping at the Lake’ biedt de ideale accommodatie in eigen land om even te ontsnappen van de dagdagelijkse drukte.

Van een originele ‘staycation’ gesproken!

Meer info op dinneronthelake.com


Waarom victor?

  • Zorgeloos (ver)bouwen met een doordachte planning en heldere prijsafspraken.
  • Onze aanpak wordt getekend door een persoonlijke touch.
  • Elk project begint met een gesprek waarin onze bouwadviseurs luisteren naar je wensen en advies geven op maat.
  • Ons uiteindelijke doel is een ontwerp realiseren waarin jouw visie centraal staat en je maximaal comfort ervaart.

Lees verder

De tijdloze warmte van Lloyd Loom
Trends Lifestyle Interview

De tijdloze warmte van Lloyd Loom

Sterk. Zacht. Gezellig. Comfortabel. Elegant. Vincent Sheppard, wereldwijd marktleider in de productie van Lloyd Loom-meubilair, weet precies over welke kwaliteiten hun producten moeten beschikken.

Nu lezen
'Zero Waste' in de Noorse fjorden
Trends

'Zero Waste' in de Noorse fjorden

Steeds meer hotels doen hun best om hun steentje bij te dragen voor het klimaat. En daarin gaan ze ver. “Zero waste” is daarbij zelfs niet langer de norm. In 2021 opent het Svart Hotel in de Noorse fjorden.

Nu lezen
Download gratis nieuw magazine

Download ons nieuw magazine

Ontdek hier het nieuwe Victor-magazine en laat je inspireren.

Download gratis nieuw magazine

© 2023 Victor is een merk van de Camino Group